اعلام عدم وجود هر گونه نمايندگي و عامليت فروش

با عنايت به سوالات متعدد پيرامون چگونگي فروش فرآورده هاي فولادي اين شركت به آگاهي ميرساند، فروش اين فرآورده ها تنها از طريق عرضه در تالار بورس كالا انجام ميگردد و اين شركت هيچ گونه نمايندگي و عامليت فروش در هيچ يك از استانها و شهرستانها ندارد. از اين رو ضمن احترام به تمامي فعالان چرخه توزيع و در راستاي پيشگيري از بروز مشكل براي هم ميهنان عزيز درخواست ميشود، در صورت برخورد با فرد يا افرادي كه ادعاي فروش حواله فرآورده هاي فولادي اين شركت به روشهاي ديگر را دارند موضوع را به شماره تماس 36275295 -031 و يا نمابر36240034-031اطلاع دهند.

12 آذرماه 97

قيمت سنگ آهن براي دومين روز متوالي در طول تغییرات چند جانبه در بازار آتی ، تقاضای کمی بهتر و انتظارات نامشخص برای اجلاس گروه 20 كه در روز جمعه آغاز شد، با ثبات باقی ماند.سنگ آهن  62٪ Fe استرالیا به قیمت 65 دلار/تن سي اف آر بدون تغيير ازسطح پنج شنبه باقی مانده و با کاهش 5 دلار/تن در يك هفته تحت تاثير ترس بیش از حد عرضه در بازار فولاد چین قرار گرفته است. فعالیت های بازرگانی در بازار دریایی بهبود یافته است، اما به طور کلی تداوم تدريجي بوده است. طبق آمار  SteelHome ، روند خرید مواد با کیفیت پایین از بنادر به منظور کاهش هزینه و صرفه جویی در حاشیه باعث شد 3.1 میلیون تن ذخایر موجودي انبارها در این هفته كاهش و به 137.85 میلیون تن برسد. یک منبع معامله به متال اكسپرت گفت: "سنگ معدن با کیفیت پایین ، پرتقاضاترين محصول مورد نیاز است، زیرا حاشیه ها به حداقل بحرانی کاهش می یابد.

 

 


دريافت فايل
خدمات پيش از فروش

در راستاي مديريت ارتباط با مشتري شركت سهامي ذوب آهن اصفهان خدماتي را پيش از فروش به كاربران و مشتريان خود ارائه مي دهد :

  • ارائه مستندات كامل در مورد معرفي فرآورده ها ، مشخصات و موارد كاربرد آنها
  • امكان مشاهده آخرين نسخه كاتالوگ فرآورده ها از راه تارنماي مديريت ارتباط با مشتري شركت
  • ارائه مستندات دقيق در مورد روش فروش و گردش كار شركت
  • رتبه بندي و معرفي مشخصات شركت هاي حمل و نقل
  • رتبه بندي و معرفي مشخصات كارگزاران بورس
  • ارائه مستندات در باب معرفي بورس كالا و ساير اطلاعات مورد نياز در اين زمينه
  • تهيه بسته هاي اطلاعاتي لازم شامل كاتالوگ فرآورده ها ، روش خريد و .... براي درخواست كنندگان
  • بررسي نيازهاي مشتريان در باب فرآورده هاي جديد
  • پاسخ به پرسش ها و انتقادات مشتريان
  • نهايي كردن سفارشات و مشخصات آن با مشتريان
  • ارائه اطلاعات در مورد بهاي فرآورده ها , عرضه ها و معاملات شركت به صورت عمومي بر روي تارنماي مديريت ارتباط با مشتري 
خدمات حين فروش

در راستاي مديريت ارتباط با مشتري شركت سهامي ذوب آهن اصفهان خدماتي را حين فروش به كاربران و مشتريان خود ارائه مي دهد :

  • كنترل پارامترهاي سفارش و فرآورده تحويلي
  • ارائه مدارك فني و توصيه هاي ايمني لازم در مورد فرآورده هاي مختلف
  • اطلاع رساني در مورد زمان نوبت دهي مشتريان به صورت آن لاين به كمك تارنما ، پيام كوتاه
  • اطلاع رساني در مورد انواع تغييرات صورت گرفته احتمالي در روند كارها به صورت آن لاين به كمك تارنما ، پيام كوتاه

 

خدمات پس از فروش

در راستاي مديريت ارتباط با مشتري شركت سهامي ذوب آهن اصفهان خدماتي را پس از فروش به كاربران و مشتريان خود ارائه مي دهد :

  • برنامه ريزي ادواري براي بازديد از مشتريان ، نظرسنجي از آنها و انتقال گزارش ها و اطلاعات به دست امده از اين بازديدها به سيستم
  • برنامه ريزي براي برپايي ادواري همايش ها و كنفرانس ، نظرسنجي از آنها و انتقال گزارشات و اطلاعات به دست آمده از اين همايش ها به سيستم
  • برنامه ريزي براي شركت در نمايشگاه ها ، نظرسنجي از بازديدكنندگان و انتقال گزارشات و اطلاعات به دست آمده از اين نمايشگاه ها به سيستم
  • نظرسنجي از مشتريان
  • بازخورد سيستم نظرسنجي به قسمت هاي مختلف جهت تعريف پروژه هاي اصلاحي
  • بررسي و رسيدگي به شكايات